سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت اجاره میز سوارز

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در اجاره میز سوارز در نظر داشته باشیم هزینه ای است که باید برای اجاره میز بپردازیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی مراکز اجاره میز سوارز و همچنین قیمت حدودی اجاره میز سوارز بپردازیم. در این مطلب همچنین به بررسی فاکتور های موثر در کیفیت میز سوارز می پردازیم و با معرفی مدل های مختلف میز سوارز شما را در انتخاب مناسب ترین میز برای مهمانی راهنمایی می کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما بمانید. 

متن را با معرفی انواع میز سوارز آغاز می کنیم. همانظور که می دانیم میز سوارز نوعی میز پلاستیکی پایه بلند است که چندین رشته لامپ ال ای دی داخل آن تعبیه شده است و به همین جهت به صورت میزی با نورپردازی رنگی دیده می شود. از این میز به عنوان میز پذیرایی در جشن ها و مهمانی ها استفاده می شود. تنوع میز سوارز در شکل ظاهری آن است. میز سوارز معمولا دارای ارتفاع بین 90 تا 120 سانتی متر است و به طور معمول در چند شکل در بازار وجود دارد. 

میز سوارز کمر باریک که محبوب ترین نوع میز سوارز است با بدنه ای تمام سوارز و ظاهری مانند پرانتز برعکس در مهمانی ها به چشم می خورد. این میز سوارز در دو مدل با سطح مقطع دایره و مربع در بازار وجود دارد. از نظر تنوع رنگی هیچ تفاوتی با هم ندارند و طیف رنگی بین 6 تا 20 رنگ را پوشش می دهد. برای انتخاب رنگ ریموت کنترل مخصوصی طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید مدل نورپردازی و همچنین رنگ میز سوارز را تغییر دهید. 

میز سوارز پایه استیل نوع دیگری از میز سوارز است که برای مراسمات و جشن های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که بخش نورانی و اصطلاحا سوارز این میز نسبت به سایر مدل ها کمتر است، مصرف باتری و به تناسب آن میزان مصرف برق آن هم کمتر است. 

قیمت اجاره میز سوارز

شما می توانید برای اجاره میز سوارز از کلاب رنتر اقدام نمایید. کلاب رنتر کالاهای خود را با قیمت های مناسب و تخفیف های دوره ای به مشتریانش ارائه می دهد.  قیمت حدودی اجاره میز سوارز بین 50 تا 70 هزار تومان است. البته به نوع میز انتخابی، اندازه میز، بازه رنگی و ... بستگی دارد.