سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشریفانی که شما را فریب می دهند

همه ما تجربه حضور در هتل های لوکس چهار و پنج ستاره را داشته ایم و حس خوبی که به ما القا شده است را در خاطر داریم. اما همه این شکوه و جلال ساختگی است و صرفا جهت جذب بیشتر مشتری است. البته جای نقد هم ندارد زیرا رسالت هتل ها فراهم آوردن اقامتی لوکس برای مشتریان است. خب حالا بیابید نگاهی به این اقامت لوکس از شروع تا پایان داشته باشیم و با ترفند های آن آشنا شویم. 

اگر فرآیند رزرو اتاق را در نظر نگیریم نخستین برخورد فیزیکی ما با هتل در هنگامی است که با تاکسی فرودگاه و هتل و یا با خودروی شخصی به جلوی در هتل می رسیم. در اولین نگاه شکوه ساختمان است که توجه ما را به سمت خود جلب می کند.  هتل ها سرمایه های عظیمی را برای فضاسازی بیرونی خود هزینه می کنند و معتقدند که این سرمایه گذاری سود سرشاری برای آن ها خواهد داشت. پس از آن شما قصد ورود به هتل را خواهید داشت و با قدم گذاشتن روی فرش قرمز حس ورود به مجلسی شاهانه را خواهید داشت. پس از عبور از پله ها رفتار سرشار از احترام دربان است که شما را شگفت زده خواهد کرد. البته سخاوت شما در انعام دادن می تواند این احترام را به درستی پاسخگو باشد. 

با باز شدن در های هتل چشم هر بیننده ای با زرق و برق لابی مجلل هتل خیره خواهد ماند. سنگ فرش های کف که برق می زنند و لوستر های پر شاخه و مجلل، گچپری های لوکس و میز های کلاسیک وجه مشترکی است که لابی هتل های پنج ستاره را به بهترین در نوع خود تبدیل ساخته است. امکانات متنوع این هتل ها است که اقامت شما را خاطره انگیز می سازد. 

اما شما هم می توانید با اجاره فرش قرمز و راه بند و همچنین تشریفات مهمانی، مراسمات خود را به شکوه یک هتل مجلل برگزار کنید