سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسل جدید نمایشگر های هوشمند در راه است

پیشرفت علم هر روز دستاورد تازه ای به همراه دارد و تمامی حوزه ها را در برگرفته است. یکی از مهمترین بخش هایی که این روز ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است حوزه صوت و تصویر است. کمپانی های بزرگ تولید کننده لوازم صوتی و تصویری هر بار به دنبال ارائه محصولی جدید هستند تا گوی سبقت را از رقیبان بربایند و بازار را در دست بگیرند. در جدیدترین نمایشگاه تکنولوژی که اوایل ژانویه 2020 در آلمان برگزار شد، ال جی از تلویزیون های جدیدی رونمایی کرد که قابلیت تغییر انحنا دارند و به صورت منحنی و تخت تغییر وضعیت می دهند. ال جی دیوار های نمایشگاه را تلویزیون های منحنی خود همچون دیوارپوش پوشیده بود و توجه همگان را به خود جلب کرده بود. 

در گوشه دیگری از نمایشگاه استند های لمسی هوشمند با ظاهر خاص خود دلربایی می کردند. این استند های هوشمند دارای بالاترین کیفیت تصویری بودند که تاکنون در یک نمایشگر دیده شده است. در این استند ها از فناوری هوش مصنوعی به منظور تحلیل رفتار کاربران و یاذگیری جهت بهبود ارتباط با کاربران تعبیه شده است. به طوری که استند لمسی پس از مدتی تعامل با کاربران خود را مطابق با نیاز های آن ها تغییر می دهد. 

تمامی این تکنولوژی ها در جهت سهولت زندگی انسان طراحی شده اند و به همین جهت باید بتوانند به نیاز های زنذگی ما پاسخ دهد. استند لمسی یکی از محصولاتی است که امروزه در هر جایی می توان نمونه هایی از آن را دید. یکی از بهترین نمونه های آن دستگاه الکترونیکی چاپ بلیت سینما است. در غرفه های نمایشگاهی هم از این استند های لمسی به منظور معرفی نرم افزار و محصولات جدید استفاده می شود. اما خرید استند لمسی برای چند روز نمایشگاه به هیچ عنوان توجیح اقتصادی ندارد. به همین جهت برای اجاره استند لمسی می توانید از مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام نمایید. یکی از مهمترین اقدامات در هنگام اجاره استند لمسی یافتن استند لمسی مناسب است.