سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در نمایشگاه مبلمان 98 چه گذشت؟

مطابق هر سال دیگری تقویم نمایشگاهی تهران با نمایشگاه مبلمان آغاز شد. بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل در مصلی تهران برگزار شد و استقبال بی نظیر از این نمایشگاه شگفتی آفرین بود. این نمایشگاه که در فضای چهل هزار متری مصلی برگزار شد پذیرای غرفه دارانی از شرکت های بلژیک - اسپانیا - چین - ترکیه و تایوان بود و این شرکت ها جدیدترین محصولات خود را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار داده بودند. در مجموع اعلام شده است بیش از 300 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور داشته اند و این آمار نشان دهنده اعتبار و اهمیت این نمایشگاه فرهنگی است. 

نمایشگاه مبلمان با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی اصناف مرداد ماه امسال در مصلی برگزار شد. محصولات خاص و دکوراسیون های لوکس از جذابیت های این نمایشگاه است. نمایشگاه مبلمان از آن دسته نمایشگاه هایی است که هر بیننده‌ای را سر ذوق می آورد. رنگ های شاد و زیبا همراه و محصولات متنوع با طراحی های خاص این نمایشگاه را دوست داشتنی کرده است. اگر به دنبال فرار از شلوغی های شهری هستید و دغدغه های فکری شما را احاطه کرده است بد نسیت سری ه این نمایشگاه بزنید و از فضای لذت بخش آن انرژی بگیرید. قرار گیری در مرکز شهر و دسترسی عالی از تمامی وسابل حمل و نقل عمومی بهانه ای برای نرفتن به نمایشگاه مبلمان به جای نمی گذارد. 

نمایشگاه مبلمان برای چه کسانی مناسب است؟

1- معماران و طراحان داخلی که به دنبال ایده های جدید و ناب برای کارهای خود هستند. نمایشگاه مبلمان فرصت مناسبی برای الهام گرفتن از طراحی های کشور های مختلف است. بسیاری از طرح های خلاقانه امروزی پرداخته ذهن افرادی است که ایده های خود را با مشاهده آثار دیگران به دست آورده اند. این نمایشگاه یکی از بهترین فرصت ها برای مشاهده مجموعه زیادی از آثار جدید در یک مکان است. 

2- کارگاه های مبل سازی و فعالان در عرصه چوب. به روز بودن و تغییرات در هر کاری واجب است و چه جایی بهتر از نمایشگاه برای آشنایی با جدیدترین محصولات و فناوری های نوظهور. فعالان حوزه مبلمان خانگی می‌توانند رقبای اصلی خود در این صنعت را به خوبی بشناسند و از جدیدترین محصولات آن ها با خبر شوند

3- شیفتگان دکوراسیون داخلی 

بازدید از نمایشگاه همیشه با هدف های تجاری نیست . گاهی می‌توان نمایشگاه را محلی برای استراحت میان هفته و یک گردش چند ساعته دانست اگر به موضوع نمایشگاه علاقه مند باشید. کم نیستند افرادی که علاقه آن ها تماشای مبلمان جدید وو تغییر مداوم چیدمان منزل هستند. برای این افراد نمایشگاه مبلمان بهشت برین است. 

غرفه سازی نمایشگاه مبلمان

غرفه های نمایشگاه مبلمان از چندین دست مبل شیک و مجلسی و یک قالیچه در میان آن ها تشکیل شده است. البته دکور های فانتری هم بین مبل ها به چشم می‌خورد که حریم غرفه ها را مشخص کرده است. کف سازی در نمایشگاه مبلمان سبک انجام می شود و برعکس غرفه سازی با ساخت دکور های عظیم همراه است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه مبلمان شامل اجاره پنکه و کولر و وسابل پذیرایی همچون آبسرد کن و دستگاه قهوه ساز است. کلاب رنتر هم مانند همیشه در اجارخ این تجهیزات در کنار شماست